Name:
Location: teh, Iran

Sunday, February 25, 2007


هوالحی القیوم

استاد پنهان است


گل من راز بزرگی هست که با زبان اسرار با تو خواهم گفت


تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشوی

گوش نا محرم نباشد جای پیغام سروش


آنجا که شب است ؛ لحظه ای که خورشید عالمتاب جور دیگری می تابد ؛ ماه آیینه ی


خورشید است . آنچه ماه دارد همه از نور شمس است . آسمان از جنس خورشید است


و دریا از جنس ماه ؛ آنگاه که آفتاب بر دریا می تابد دریا بخار می شود ؛ بخارها


متراکم می شوند آنگاه ابر پدیدار می گردد . ابرها می بارند و باران نام می گیرند


وقتی آسمان با زمین می آمیزد باران می بارد و آنگاه که با دریا یکی می شود دوباره


دریا می شود . اینگونه آسمان خود را به زمین می دهد و دوباره زمین را بنگر که به


آسمان باز می گردد



ماه آیینه ی آفتاب است ؛ آنگاه که آفتاب در آیینه می تابد آیینه آفتاب را در خود


می بیند و می پندارد که آفتاب است . اینچنین است که خود را دوست میدارد در حقیقت


اگر خود را دوست می دارد از نور آفتابست . به خودت نگاه کن ؛ خوب نگاه کن و


ببین این اوست که خود را در تو دوست می دارد


استاد ؛ این شکارچی بزرگ پنهان است

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سالار سروران من
هر زمان بر لب شط العرب افتد گذر من
آرد آن منظره يكباره تورا در نظر من
ماه و خورشيد به شكل تو درآيند به چشمم
زانكه دانند توهم شمس مني هم قمر من
نجمي ات

6:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

هونام عزیز سلام
خدا را شاکرم که بار دیگر چشمم را به نور سخنانت روشن کرد. خورشید را دوست دارم زیرا تنها اوست که نور فوق کل نور هست اما وقتی به حجاب هایی که در برابر او تنیده ام نگاه میکنم شاید تنها سوراخ هایی را می یابم که فقط میگذارند ذره ای از نورش را بنوشم پس چگونه خودم را دوست داشته باشم زمانیکه چهره جانم در ماه گرفتگی به سر میبرد. اما شما را و شاگردان نورانیتان را دوست دارم. برایم دعا کنید

2:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

استاد عزيزم
هر لحظه و هر آن
سلام خداي كريم مهربان تقديمت باد
كه او قديم الاحسان است
نازنين استادم
هربار كه كلام زيبايت را به گوش جان نيوش ميكنيم
گويي شراب عشق نوش ميكنيم
دعا كن كه شاگردي ات را بياموزيم
وبه شاگردي ات مفتخر گرديم
گرچه بسيار مفتخريم كه تو استاد مايي
استادي كه به حاكم آسمانها تكيه دارد
اياك نعبد و اياك نستعين
خداي مهربان ما
تنها تورا ستايش ميكنيم
و تنها از تو ياري ميجوييم
خداي مهربان
اي استاد استادها
همه مارا
به توفيق شاگردي و بندگي ات
نايل كن
آمين يارب العالمين

6:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

صیادم به یاد دارم.به یاد دارم که سایه ی سنگین سیاهی را از من ربودی.به یاد دارم که لبخند خورشیدی ات را بر من تاباندی لحظه را به یاد دارم لحظه ای که باد با خود بوی خوش یاس راربودو سد خستگی اب شکسته شد لحظه را به یاد دارم لحظه ای که روییدم. روییدم در مرداب لحظه ای که با گرمایت جفت شدم.گل مردابم نمی دانم روییدم که عاشق شدم یا عاشق شدم که روییدم ولی می دانم عشق در حصار لحظه نیست.گل مردابم با عشقی بی تا.به یاد دارم.

7:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

استاد عزيزم
جان جانانم
سال نو مبارك باشد
اميدوارم سال 86 سالي باشد كه عشق را در كنارت و در محضر خداي تبارك بياموزيم
زمان آن شده تا ديده را صبور كنم
و مشق عشق تو را تا سحر مرور كنم
كنون كه از تو مرا وارداتي آمده است
به شهر عشق توانم غزل صدور كنم
كمترين نجمي

5:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

بازم من واقعا لاذت بردم
ره خواهشی دارم اگر میشود مرا ادد کنین میخواهم بیشتر با شما اشنا شوم
taherfx@yahoo.com
ممنون میشم

4:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.
خوبي.
من اسم وبلاگت روفراموش كرده بودم وهرچي چرخيدم نتونستم پيدا كنم تااينكه به وبلاگ آينه ي دل سر
زدم واسم شما روتوي لينكهاش ديدم.
اين شد كه دوباره بتونم بيام وبه شما سريزنم.
متن جالبي رو زدي.
چي بگم.
راستي مي خوام لينكت كنم.
اگراجازه بدي.
ياعلي.
هيچ كس
http://saye-khoda.blogfa.com/

12:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

be khater dary?ebtedaye khelghat bood,khoda boodo khoda boodo khoda bood.jesm shodim va ma boodimo hastim.be khater dary?gofty bayad emshab beravam.delam gereft,anghadr gereft ke sargardanat shodam amma...be khater dary?to ra peida kardam nemidanam shayad peidayam kardy,amma khoda hasto khoda hasto khoda hast.cheghadr deltangetam.dishab az khoda porsidam ke zaman chist?mikhastam bedanam ta key?goft to asheghy.be khater dary?dochare toam,dochar yany ashegh.kash zoodtar beravim mano to asheghe ashegh.

2:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیز
از مطالب خوبتون لذت بردم

موفق باشین
در پناه یکی

12:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

شرکت تجارت الکترونیک اقتصاد گستر منجی در راستای اعتلای فرهنگ غنی تشیع و ادای بخشی از دین خود نسبت به اهل بیت
( ع) اقدام به پرداخت کمک هزینه سیصد هزار تومانی خرید لپ تاپ به واحد های فرهنگی ، مبلاگها و وبسایتها نموده است ، لذا
از کلیه مدیران وبلاگها و وبسایتهای مذهبی که مایل به استفاده از این تسهیلات می باشند تقاضا می شود در خواست خود را تا پایان سال جاری به ( email3nter@gmail.comآدرس (
ارسال نمایند . مدیران شرکت پس از بررسی فعالیت وبلاگ یا وبسایت متقاضی نتیجه را بوسیله ایمیل اعلام می نماید.
www.laptopforoshi.com
تلفن : 03112239497 همراه : 09132030604

5:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam
mate ziadi nist k ba shoma az tarighe webloge Allah-bande ashna shodam
chera webe ziba ro mojadad up nemikonid
heif...

11:26 AM  

Post a Comment

<< Home